Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sötnosar !

Kategori: Bilder

Kom hem för ett litet tag sen från Stråssa.
Fick grillat när vi kom dit, smaskens :)
Sen blev det kladdkaka till efterrätt :D

Så visa Hanna korten från när dom va iväg och tog dit jag och Kati ska.
Herregud så fina kort, och så fina syskonbarn man har :)


Fastna mest för den här bilden, den va så söt :)




Dom är ju så fina :)

Jag läntar jätte mycket tills jag och Kati ska iväg, det ska bli så roligt :)

Snedstreck Madelein

Jag saknar dig så det gör ont <3

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Asså det var helt sjukt fina bilder :D

    Jag skulle också åkt dit, fast jag avbokade min :P

    Men ha det så himla kul :D

    2010-08-13 | 22:52:12
    Bloggadress: http://neeaaas.devote.se

Kommentera inlägget här: