Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Fan, det är redan söndag :(
Helgerna går alldeles för fort !

Igår cykla iaf jag Matte och Alma och bada.
Hon satt på min pakethållare, och jag orka cykla hela vägen hem med henne bakpå :p
Trodde aldrig jag skulle klara av backen vid tras Ivar (innan kyrkan), men jag klara det :)
När vi kom hem varva vi ner ett tag sen åkte vi in och spela minigolf.
Jag vann :D för en gångs skull, Matte 2:a och Alma 3:a.
Trodde nästan alma skulle vinna för hon ledde bra länge :p

Nu ska vi äta chivachipsci, vet inte hur det stavas :p
Det är typ som avlånga köttbullar med nå färdigblandadekryddor i.
Sen ska vi till Roger och Ann-Katrin, vet inte om jag och Matte blir med, eller om vi stanna hemma.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: