Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Örebro

Kategori: Just another ordinary day

Nähe, ingen buss blev det i morse.
Gick ut för att vänta på bussen, då åkte 351:an förbi.
Men jag va säker på att det gick en 303:a 10 minuter senare.
Så stod kvar en stund och ladda ner busstidtabell till telefon och kolla.
Skulle gå en 303:a, men den skulle vara inne i stan 07:50.
Så gick in och hämta nyklar och tog moppen iaf.
När jag precis skulle köra ut från gården kommer det en 303:a och åker förbi.
Skapligt irreterande !

Kom nyss hem, nu väntar jag på att Kati ska ringa och säga att dom åker så jag kan gå ut till vägen.
Sen blir det Örebro.
Kati ska ha en telefon och byxor.
Jag ska ha ett linne och lösnaglar :p

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: