Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Nora marken

Kategori: Just another ordinary day

Ska ta och åka till nora marken snart.
Måste klä på mig nå vettiga i kläder ist för att bara sitta i min sov t-shirt och mjukisar :p
Sovit bra skönt i natt förutom dom gångerna jag vaknat, vilket var vid 2, 4, 8 och sen vid 9-10.
Vid halv 11 orka jag inte hålla på och somna om hela tiden så då gick jag upp.

Nu ska jag fixa mig så vi kan åka.
Sen är det bara hem och förbereda sig på jobb.


Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    Nu är ringtävlingen avgjord :D kolla om du vann gullet! ;) Annars så hoppas jag att du inte missat att man kan vinna valfritt plagg från Paula Myo! :D



    Have an awesome day sugar!!!!

    2010-08-28 | 12:13:11
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: