Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Varit en lång dag känns det som.

Gick upp tidigt i morse och duscha och gjorde mig i odning för att ringa Hotellet.
Ringa och fråga om praktik, då sa han att jag skulle komma in innan 14.30.
Så ringde Kati och bestämde att vi skulle träffas utanför.

Jag gick in först och prata, när vi va klara sa han att jag kunde börja i morgon !
Sen efter ett tag när jag va klar gick Kati ut, och hon fick oxå praktik där och ska börja i morgon.
Skönt att vi fick båda två.

Efter det gick vi till 37:an och fika för att fira,
sen polar resor så jag boka tågbiljetter till köping på fredag och hem på söndag.
Sen blev det till Lotta och dricka kaffe.
En sväng till Kati's mamma efter det och hämta Kati's foppisar.
Sen åkte jag hem.

Ska nog lägga mig lite tidigare än vanligt idag eftersom jag ska upp vid typ 6.
Men nu ska jag nog gå och dö en stud, känner mig inge positiv just nu.
Lägger upp en låt som går varm just nu snart oxå.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: