Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God kväller !

Kategori: Just another ordinary day

Nyss käkat lite grillat.
Va faktiskt sådär, det va ytterfläskfile och jag har lite svårt för konsistensen (stavning) på den faktiskt.
Så va det färskpotatis till, och jag börjar hålla med mamma och pappa.
Det är fan inte så gott :p
Mycket godare med "vanlig" potatis ^^,

Annars idag då.
Efter cmc så åkte jag till Kati och drack kaffe och prata lite.
Sen hem och ringde lite.
Så åkte jag till Emma, va kvar där till typ halv 6.

Är ju kattvakt åt Fia och Johan, och nu är jag hundvakt oxå.
Fast inte åt Polly, utan Dexter :p
Ska strax åka in och ge kissarna mat och gå med Dexter.

Men nu, hallonpaj :D

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: