Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Äntligen fredag :)
Matte är på väg hit snart :D
Han va ledig från praktiken idag så han kommer tidigare än vanligt :D

Hann inte skriva igår för när jag va tänkte sätta mig satt någon annan där !
igår morse så åkte jag in till stan och gav Dexter mat, sen gick med han.
Sen va jag kvar en stund och höll honom sällskap så han slapp vara själv så länge.
Sen upp till katterna och gav dom mat.
Sen hem och tog en tupplur :p

Tillbaka in och gav Dexter mat och gick med han.
Vidare till Marika där Kati va.
Drack lite kaffe och kolla på sötaste Kevin, gud vilken söt unge !

Senare blev det en kebab tallrik för mig och pizzasallad för Kati ;D
Va hemma vid henne en sväng sen va jag bara hemma resten av kvällen/dagen.

Nu ska jag ta och klä på mig sen åka till mejk och kolla lite.
Bye, bye !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: