Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

..

Kategori: Just another ordinary day

Är så jävla trött så tror fan att jag ska ta och sova.
Men lägger jag mig i sängen så kommer jag säker blir pigg.

Skulle ju behöva sova länge så jag är pigg i morgon när jag ska jobba.
Börjar ju 19:00 och kommer säkert inte vara hemma förens 3, 4 på natten :s
Sen är det bara hem och sova och sen upp och jobba vid 9 igen :/

Känner mig inge pepp på det nu, men kvällen/natten kommer nog gå fort.
Hoppas jag iaf !

Saknar min älskade Mathias oxå.
Han sitter i västerås hos Johnny och dicket öl och jag här hemma och har tråkigt.
Känns så jävla fel !
Det är ju ändå fredag, den dagen jag längtar till allra mest, för det då vi alltid ses.
Men inte den här helgen :'(

Fast inte så stor idé att han kommer hit den här helgen eftersom jag ska jobba.
Så vi får klara oss utan varandra.
Ajja, får se om jag somnar eller inte.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: