Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Aldrig mer !

Kategori: Just another ordinary day

Ju nu känner jag att jag aldrig mer ska jobba på en parkfest.
Helt mörbultad känner jag mig.
Ont i hela kroppen, går som om jag vore en gammal tant på 80 år.

Kom inte hem förens strax efter 3 i natt, men somna inte förens vid 4.
Sen va det bara att gå upp vid 8 igen.
Gick bra att jobba idag, tur att Carro kunde hjälpa till.
Hade nog inte blivit klar på hela dagen om jag hade varit själv.
Men i morgon är det bara upp igen, om jag klarar av att ta mig ur sängen.
Får se hur det går, kommer väl inte kunna gå normalt på några dagar nu känns det som.

Förutom all stress och allt jävla folk så va det lugnt igår.
Synd att det regna så alla ville vara inne bara.

Nej nu ska jag ta och sova.
Ögonen svider även fast jag sovit flera timmar idag redan ^^,

Natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: