Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sova

Kategori: Bilder

Klockan är kvart över 11 och jag funderar faktiskt på att sova.

Har setat ute praktiskt taget hela dagen idag, eller så länge solen värmde.
Och det har satt sina spår:

Har brännt mig lite grann :s :p
Kanske ska ha solkräm i morgon ;)
Och kanske sitta i bara bh så jag slipper ränder efter både bh och linne :p

Orkar inte skriva mer så tänkte lägga in några random bilder jag hitta:

Sötaste Alice försöker se arg ut tror jag ^^,


Alice sa att jag skulle göra en grimage så hon kunde ta kort :p
Bjuder på den ;)


Finns en söt liten gran (?) nere vid vattenverket nedanför oss.
Den har kommit upp ur asfalten och växer jäms med kanten ^^,


Nu ska jag sova i denna sköna och god luktande (heter det så?) t-shirt.
Är inte Matte här och kan sova med mig får jag väl sova med nått som luktar han iaf :)

Snedstreck Madelein

Saknar dig nå otroligt mycket.
Trodde inte man kunde sakna någon så här mycket.
Är så glad att du är min och jag tänker aldrig släppa dig :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: