Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Då va denna dag snart över !

Börja med att Johan kom med Polly i morse, jag vakna inte ens :p
Gick upp vid 10 och gick och hämta posten samtidigt som Pollysen fick sig en promenad.
Gick in för att väcka Matte och kolla på tv en stund, men nej då somnar jag igen.
Så vi sov till halv 1 :s
Fan, jag som började gå upp i någolunda tid !

Duchade och greja, busade med Polly, lagade mat.
Sen åkte vi in till stan för att hålla Kati sällskap, så gick och köpte chips och dipp och satt och prata och kolla tv :)
Kom hem för nån timme sen, ska nog lägga mig i sängen snart framför tv'n.


Hon kan sitta bra roligt ibland den där hunden :p


En söt liten buket vitsippor som sötnosen plocka till mig idag :)


Skulle ta kort på glöden för den va så himlans lång :p
Men självklart hann det bli till aska ist.
Fast det blev lite coolt att glöden blev lila ^^,
Så är det så jävla svårt att få den där jävla kameran att fokusera på ciggen ist för bakgrunden ! Därför det är suddigt.


Tog ett kort på den fina solnedgången när jag och Matte gick in till stan :)

Nej nu får det räcka för idag, hej då på er !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: