Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Grillning :)

Kategori: Just another ordinary day

Hejsan kära vänner !
Har varit lite dålig på att uppdatera på sistone, men ska försöka bätrra mig ;)

Jaha, vad har hänt sen sist då ?
Åkte till Matte i tisdags, va med Likki och hans tjej Angelica på kvällen.
På onsdagen ringde jag på ett jobb/praktik, och dom ville träffa mig redan på fredagen så det va bara att åka hem på torsdagen.
Va ju meningen att jag skulle åka hem på måndagen, men blev lite tidigare.
Så mamma kom och hämta mig och Matte, åkte hem sen upp till Stråssa och gratta skitungen Alma.

Va på intervjuen igår, gick rätt så bra tror jag :)
Sen blev det bara mys hela kvällen.

Idag har vi varit ute i flera timmar, mamma och pappa eldar på baksidan.
Så passa vi på att grilla lite korv :)
Tog några bilder, inte dom roligaste men det är roligare att läsa när det är bilder ^^,


Korv ^^,


Den fina "eldstaden" :p


En söt liten ensam pinne som låg och brann för sig själv :p


Pappa lyfta på en plåtbit (den som är i bakgrunden) och hitta en myrstack.
Snygg form hade den fått :p


Mommy :)<3


Snyggaste baby :)<3


Hitta en bit av en glasflaka som det stod "spritcentralen" på :p

Nu ska jag gå ut och ställa mig vid elden igen, mysigt att stå där :)

Snedstreck Madelein

P.s: kom ihåg att hälpa mig och rösta på min bikini ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: