Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Wiihoo :D

Kategori: Just another ordinary day

Pengar på kontot i morgon :D Oväntade pegnar är aldrig fel :)
Skulle gå in på internetbaken och kolla så pengarna jag satte över till Jenny hade sättits (stavning) över.
Och då stod det "Lön 1344:-" tänkte va fan jag har ju inte jobbat, varför får jag lön ?!
Va tvungen att springa ut och hämta posten för att kolla om jag hade fått lönebesked, och det hade jag.
Stod att jag hade fått "Semester slutlön", så fick tydligen semsterersättningen från när jag jobba i Juli.
Inte så mycket, men alltid någet :)
Så nu blir det att snåla som 17, men på fredag blir det utgång iaf :)
Rockabilly på bistro ju :D  jag, Anki och Kadi (;p) har redan börjar fundera på kläder, frisyr och grejer ^^,
Knäppa ?! Haha, jo vi vet :p
Men efter helgen blir det lugnt på alkohol fronten, iaf tills det bara händer nåting riktigt roligt.
Och om jag hade pengar då vill säga.

Usch, jag vet inte vad det är med mig.
Min vänstra hand är helt mongo, har typ ingen kraft eller vad man ska säga.
Knappt så jag orkar hålla upp handen för att skriva.
Typ som om jag inte har några muskler kvar, men det kan vara för att jag inte ätit nån riktig mat idag.
Bara ätit 2 mackor till frukost och en pirog, åt nyss en skål med fil och flingor.
Så kanske blir bättre snart förhoppningsvis.

Annars har jag och Anki varit och umgåts och druckit kaffe men Kati och Lars.
Anki klippte Kati oxå, så snygg är hon :)
Fast nu ska jag ta och sova.
Natti natt gott folk !

Snedstreck Madelein

Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: