Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Nyss hemkommen från stan, eller nyss och nyss. Va ett tag sen, men men.
Mötte Anki på hennes praktik, sen gick vi och åt lunch på 37:an :)
Sen tillbaka till praktiken, väntade på att Mamma skulle sluta så hon kunda hämta upp mig.
Innan de hann Kati komma och skulle bli klipp, han aldrig se resultatet men det blev nog kalas bra :)

Igår så fortsatte vi med Ankis makeup arbete och gjorde mig "mindre klädsam", haha !
Riktigt roligt va det, kunda inte hålla mig för skratt även fast jag inte ens såg hur jag såg ut ^^
Riktigt snygg vart jag, eller hur ;D



Tycker jag vart lite lik nån,



Typ, Kissie !
Nej nu ska jag inte vara elak, men lite likheter finns det allt !
Putande idomin läpparna, överdivet bruna foundation/pudret.
Vi skrattade så vi höll på att dö när jag va klar med min "makeover".

Hade en jävligt kul onsdagskväll iaf !
Efter det så gjorde vi chokladansiktsmaskpå varandra :)
Ikväll ska vi ha massagekväll, mys :) <3

Men nu måste jag äta för jag håller på att hungrar ihjäl !

Snedstreck Madelein

Once I ran to you, Now I'll run from you !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: