Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Orkade inte slå på datorn igår för att skriva, somna som en stock när jag huvudet på kudden.
Sen vakna jag när Anki ringde och väckte mig vid typ 11 !
Va nog tur att hon ringde, annars skulle jag sovit bra länge till.
Igår hände det inte så mycket, gick en promenad med Roxie på strandpromenaden och kollade på tv typ.

Idag har jag gått och mötit Anki vid bussen, druckit kaffe och rökt och lekt med Roxie.
Fick följa med amma och handla för hon är sjk så orkade inte själv.
När vi kom hem satte jag mig här för att vänta på mat, men mamma skulle tydligen inte göra nån mat nu.
Trodde klockan va typ 3, halv 4 nånting (vet inte varför jag trodde det, klockan va kanske 2 när jag satte mig här).
Så blir väl en gorbys eller nå istället.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: