Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Har skitit i att blogga, eller rättare sagt inte orkar bara helt enkelt idag.
Trodde jag hade feber där ett tag idag, och nös som en idior oxå så jag vart bara snorigare och snorigare :s
Men det försvann fast då kom halsont istället, ska börja käka en massa halstabletter och hoppas det försvinner, orkar inte vara sjuk.

Annars har jag inte gjort mycket idag, handlat med mamma en sväng.
Stirrat på mitt rum som är fullt med kläder på golvet som skulle behövas plockas upp och min byrå som skulle behövas dammas.

Blir nog att sysselsätta sig med det i morgon, och ta med Roxie ut för att kissa.
Anki är ju i skolan, Magnus är i Norge och Bethan jobbar.
Så då är jag de goda grannen och går ut med henne :)
Blir nog att gu ut på baksidan och kasta kottar, det gillar hon ju :p

Kolla nyss igenom telefon, såg visst att jag hade tagit lite kort i fredags jag med :p
Kanske skulle ta och lägga upp dom ?

Jaja, sova kanske ?
Natti !


Hitta en gammal bild på mig och Emma, vi har gjort mycket tok tillsammans hon och jag :)
Grogga vin med sprit är ingen bra kombination, det har vi erfarenhet av ;D
Saknar dig gumman, måste ses snart


Snedstreck Madelein

Om imorgon inte kändes så oändlig, då är ensamhet ett ord som inte finns !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: