Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Dålig uppdatering idag !
Men har inte setat nå vid datorn idag.
Fia ringde och väckte mig i morse och fråga om jag skulle med in till stan och kolla vid hem-ligt eftersom dom hade halva priset på allt. Men hitta inger jag ville ha.
Vart en tripp till Mejk oxå, köpte lite nödvändigheter så som godis, cigg och facescrubb ^^,
Kan alltid behövas ;D
Efter det vart det direkt he till Anki och gick en sväng med hunden, sen vidare till Kati och Lars där Anki skulle klippa Sanna. Så vart kvar där en bra stund och dracka kaffe och så.
När klockan va typ halv 5 så kom jag och Anki på att ingen av oss hade tydligen ätit nån mat idag, bara frukost vid 10-11.
Så Anki bjöd mig på fin middag :) (baconröra och snabbmakaroner ;D Men gott vare)

Har även varit på nån sorts afton på Hotellet med Mamma och Fia, va itne riktigt som jag trodde det skulle vara. Men det dög väl, vart lite segt på slutet bara.

På fredag är det dax för rockabilly på bistro igen :D



Många som ska dit eller ?
Hoppas på en askalas (rolig;) kväll !

Nu ska jag värma mig lite oboy ta två knäckemackor med ost på sen sova :)
Natti !

Snedstreck Madelein

Jag får leva i min dröm, för hela mitt kärleksliv är en lögn !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: