Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Vilken dålig bloggare jag har blivit ;D
Har inte uppdaterat sen i fredags och det va ju inte mycket till uppdatering :p

Gjorde iaf iordning oss och åka till förfesten, va typ 30 minuter sena.
Men när vi kom dit efter en massa stress så va inte ens värdparen där :O
Fick vänta i typ 20-30 minuter men sen kom dom.
Hade så jäkla kul där (även fast det vart lite för mycket alkohol), ångra nästan att vi inte stanna kvar där istället för sugiga folkan !

Gick iaf ner till folkan, kom dit vid kvart i tolv, (lite sent egentligen, men skulle inte orkar vart kvar där längre än vi va). Bandet sög och va typ 50+, börja ite spela förens 20 över 12.
Men folkan väl helt okej tills vi typ skulle gå ut. KAOS !

När jag väl lugnat ner mig, blir någon annan upprörd.
Blev en liten springtur som sluta i ett fall.
Kom hem iaf, tack Börnis :)
Plåstrade om Anki sen vart det att sova.
Kan ju inte påstå att jag mådde lika bra som jag brukar.
Iaf inte på morgonen, tror jag fortfarande va full när jag vakna första gången.

Igår vart det lugnt, gick på tivolit och kolla på fjortisarna en sväng.
Sen åkte vi upp till kati och Lars och kolla på film :)
Ikväll kanske det blir bio, måste fundera o jag har råd först ^^,
Hoppas ni andra haft en bra helg.

Snedstreck Madelein

Vet inte riktigt om jag har något att be om ursäkt för, förutom att jag inte vänta.
Ska inte skylla på att jag va full, men jag va i sånt stadie så jag tänkte inte.
Dålig ursäkt jag vet, men jag vet inte hur jag ska förklara mig annars.
Men att jag inte är mig själv ? Det förstår jag inte vart det kommer ifrån, du kunde ju inte ens svara på vad det va som gjorde att jag inte va mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: