Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Gratis är gott !

Kategori: Just another ordinary day

Åkte upp till stråssa vid 2 halv 3 till farmor och farfar, fick fika men vart inte kvar så länge.
För vid 4 fick vi mat av Daniel och Hanna, Andreas, Marie och Liam kom oxå och fick mat.
Efter vi varit där åkte vi hem, hann inte vara hemma länge så åkte vi till fia och johan och fick mat/kvällsmat av dom ^^,
Tacotårta, så jävla gott :D ja, även fast det va lök i Fia ;)
Tycker jag ätit typ hela dagen och är hungrig nu igen, men jag måste känna fel.
Förstår inte vad det har blivit med mig, nog för att jag brukar kunna äta ofta å så men, jag brukar inte vara hungrig hela tiden.
Mest bara sugen på nånting, men nu känner jag mig hungrig typ jämt :s lite jobbigt faktiskt.
Jaja, nog om de.

Nu är det nog slutrökt för min del iaf, inga pengar eller cigg kvar och vet inte när jag får pengar igen :s
Blir nog inte förens i Oktober om jag blir kallad till amf för att få underhålls stöd, (vilket jag kanske inte ens blir).
Och det får man ju inte på en gång, så kanske inte får pengar förens i novemer :'(
Hur fan ska jag klara mig ? Inte kan jag söka socialbidrag heller för jag hade tydligen tjänat för mycket i augusti för att kunna söka. Så får söka igen i oktober/november sa hon.
Så jag får väl gå och dö tills dess eller nå.
Nån som har förlag på nå så man kan skaffa sig snabba pengar ?
Eller rent ut sagt ge mig pegnar ? ;D

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: