Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt !

Kategori: Just another ordinary day

Gick bra att inhandla presenten, som inte va från mig ;D
Tror hon blir nöjd :)

Inte gjort så mycket annat idag, lagade mat, fika med Anki och hennes mamma, handla present, kolla på hollywood fruar, hjälpte Anki välja kläder till skolfotot i morgon.
Även fast jag inte har så mycket att säga till om så va jag tvungen att hjälpa till ;D

Kanske skulle ta och lägga mig och sova, fick för mig att det va nånting jag skulle göra i morgon, men kommer inte riktigt på vad det va ^^,
Åka in till amf kanske det va ?
Jaja, god natt gott folk !

Snedstreck Madelein

The night is callin', and it whispers to me softly, "Come and play". But I, I am fallin' and if I let myself go I'm the only one to blame !

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Du har en lista du kan gå efter också ! ;D den var just för att du inte skulle glöma du vet !

    2009-09-22 | 16:58:26

Kommentera inlägget här: