Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Träning

Kategori: Just another ordinary day

Fy fan vad skönt det va att träna :) Förstår inte varför jag inte tränat oftare, skönast är ju dagen efter om man har träningsvärk så man vet att man har gjort nånting ! Kanske skulle träna i morgon med, fast kroppen ska ju vila i 48 timmar eller vad det nu är, så får väl bli på torsdag igen :)

I morgon blir det att åka in till ungdomsm. och skaffa nya p-piller, dax kanske när jag bara har en karta kvar :p
Känner mig lite hungrig, kanske skulle ta och äta nå, fast man ska ju inte äta efter klockan 7 på kvällen eller vad det är, och det känns onödigt att äta nå nu efter man tränat :p Äh, tar en mandarin eller nå istället ^^,

Dax att sova snart kanske oxå, fast kommer ändå inte kunna somna. Så kanske är lika bra att vara vaken en stund till ?!


Fy fan vad jag saknar Rättvik, när jag blir stor och rik ska jag köpa mig en sommarstuga där :)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: