Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Torsdag idag, så i morgon är det fredag ! Sanna och Anki vill att jag ska med ut, men jag har ingen lust.
Så är det inte så kul att behöva låna pengar för att kunna gå ut heller :/
Så blir nog att stanna hemma för mig skulle jag tro, eller om någon vill vara nykter med mig ?!
Svårt att tro, men kan ju alltid hoppas !

Tappade bort min tvdosa igår, vet att jag hade den igår innan jag råkade somna (sov middag en stund ;D), vände mig om och då hörde jag att dosan slog i väggen så jag antog att den låg kvar i sängen.
Men när jag kom hem från Anki så hittade jag den inte, drog till och med sängen för att kolla under, men icke !
Drog framaden idag igen, och där låg den ^^, måste missat den totalt igår :p

Haha, ajja. Ska fortsätta damma på rummet, såg att det behövdes igår när jag leta !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: