Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Gick upp tidigare idag än vad jag gjorde igår, ska försöka vända tillbaka på dygnet nu !

Funderar på om jag ska följa med mamma till Örebro idag så jag får lämna in min telefon på lagning eller byta den till någon annan, är trött på att den går sönder hela tiden !
Annars vet jag inte vad jag ska göra, ska snart duscha och klä på mig sen kanske laga mat till mammsen och pappsen kommer hem, får se om jag orkar, men mamma sa igår: "jag kommer hem vid halv 5, sen ska jag på föreläsning och pappa ska iväg coh jobba" så det lät som om hon ville att jag skulle göra mat :p Så kanske ska vara snäll och göra det ;D

http://blog.itechtalk.com/wp-content/2009/07/w902full.jpg
Köpt inte den här, den går bara sönder, iaf min ^^,

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    jättekul att du vill vara med :D har du pysslat med idag då?

    2009-10-20 | 16:43:40
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: