Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Känns som om att det inte är min dag idag, kunde inte somna när jag väl la mig så kolla på klockan sista gången typ 4 nångång om hon inte va mer, vet itne vad klockan va när Fia ringde och väckte mig, med gick upp iaf sen åkte vi till AMF, fick sitta och vänta i säkert 20-30 minuter, kom in och fick en trevlig tant (som tur va), hon hjälpte mig med massa saker, men när jag fråga om ungdomsgaranti och sånt så visste hon inte så mycket så hon fråga en annan, världens grinigaste jävla kärring ! Bara snäste ett svar åt mig och kolla på mig som om jag vore värsta trasch eller nå. Kärring fan ! Men hon andra trevliga sa iaf jag skulle bli kallad till AMF innan 2 Februari, haha men fuck you jag vill ha pegnar so fort som möjligt, jag har redan väntat tre månader på pengar så ska jag vänta yttligare 4 månader ?! Fan jag blir tokig, om jag inte blir kalland snart ska jag fan ringa och fråga om man inte ska få det efter tre månaders arbetslöshet.

Sen när jag kom hem så börja jag med maten fr den skulle ju absolut vara klar till 4 för pappa skulle ju iväg och jobba sen ! Skulla göra lassange så börja steka köttfärsen, och när jag skulle göra vitsåsen så börja allt skit sig, den vart inte tjock så jag hävde i lite majsena (som ska göra det tjockare) men de hjälpte fan inte, så löäser jag på förpackningen: "blanda majsena i lite kallt vatten innan du blandar ner det" lagom glad man vart då.
Gjorde iaf de, lät det sjuda en stund, då jävlar, då vart det tjocka kan jag säga. Så va bara att häva i mer mjölk så den vart bra tillslut, började lägga i lassangeplattorna och häva i kötfärsen och vitsåsen när jag kommer på att, fan vi brukar ju ta den lilla formen ! Dooooh, jag får tokspel !

De här va säkert helt ovettigt för att läsa, men va tvungen att skriva av mig lite !
Shit, just nu skulle jag vilja mest av allt ha en cigg, eller fem så jag kan lugna ner mig lite, är helt uppe i varv !
Ska nog åka in och träna sen, måste avagera mig lite.

Har kokat kaffe iaf som jag ska dricka snart, ska bara äta lite först och se om lassangen blev bra.
Hoppas ni andra har en bättra dag än mig !



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: