Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Spakväll

Kategori: Just another ordinary day

Helt underbart va det, gick inte till som jag trodde, men de gjorde inget.
Fick först veta lite fakta om Aloe Vera, va lite långtråkigt, men fick reda på saker man inte visste.
Sen tvätta dom bort allt smink och smuts och sånt, sen fick vi pröva olika ansiktsmasker, pelingar, hudkrämer m.m. Så är len som en babyrumpa nu :)
Är bra sugen på att köpa, men får se när jag får pengar. Va ju inte det billigaste heller, men bra grejer kan jag ju säga. Är helt gratis att ha en sån där spa kväll, bara att ringa och boka tid :)
Synd att inte Jenny kunde vara med, men får väl göra om det en annan gång så hon kan vara med ;D

Ska ta och sova nu, men (ursäkta minsvordom) min fitt tv (boxern) funkar fortfarande inte. Och som vanligt när jag säger till pappa så får jag som svar: "Jaha?!" Typ som, "Vad ska jag göra åt det då ?" Han sa åt mig att rycka ur kontaken en stund, och nu har den varit ur sen typ 4, halv 5 satte i den nyss och det funka fan iaf inte !
Irreterande, jag som alltid brukar kolla på tv innan jag lägger mig. Hur ska jag göra nu då ? :s
Slå på en film kanske eller hoppas på att den funkar nu !
God natt och sov gott allihopa !


Just nu är jag så trött att jag skulle kunna sova så där ;D

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: