Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndags natt

Kategori: Just another ordinary day

Oj, skrev visst inte nå mer igår (förrgår?) ^^,

Vart kvar en bra stund hos Andreas och Marie, fanns inga bra på tv och kunde inte sitta vid datorn heller. Så vart bara tröttare och tröttare, skulle velat lagt mig i spjälsängen med Liam, såg bra skönt ut att sova :p

Ajja, idag har jag inte gjort så mycket, gick ut och gick med Anki och Roxie en sväng :) Fick mina ögonbryn plockade (vilket behövdes för dom såg ut som mans ögonbryn, haha) Lekte med Kusin Sofie som va här en stund, hjälpa mamma med Facebook, igen :p, va meningen att Anki skulle vaxa mina ben, men det blev för sent för vi greja med annat ;D haha !
Är sugen på kaffe, men kan man dricka kaffe klockan är över 2 på natten ? Jag blir ju ändå inge piggare av det så det kan väl inte skada.

Hoppas på att jag får mina pengar så jag kan gå ut på halloween ! Annars pappa plånbok kan låna mig lite pengar tills jag får mina ! Får se hur det blir. Är det många som ska klä ut sig då frästen ?

Toddler Poodle Skirt Costumes
Hitta en sida med massor av roliga kostymer, kolla sötaste ungen !
Synd bara att man är fattig och att det inte är en svensk sida..


Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: