Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Nog för att söndagar brukar vara tråkiga, men den här va helt okej :)
Åkte till Fagersta och gratta Moster, de kul att träffa henne, de blir allt för sällan när hon bor där borta :/
Sen kom Daniel, Hanna, Alma och Alice hit och åt kvällmat efter Almas gympa. Kantarell omelett, ojoj så gott det va :D Så va det korv, köttbullar och potatis oxå !

Kom inte hem från Laxå igår förens vad 8 kanske ?! Då åkte jag och Anki hem till jenny och kolla på film :)
Fast fick avbryta den föra att köra folk till krogen :p Körde hem dom från kroge oxå, så va inte hemma förens vid typ 2.
Sa till Anki att jag trodde mamma skulle komma in och väcka mig och fråga om jag skulle med till moster, och jag hade rätt ;D
Men hade sovit så länge så tyckte det va dax att gå upp ändå ^^,



Snedstreck Madelein

I'm so hollow, baby, I'm so hollow !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: