Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Usch, jag blir aldeles dagvild av att bara gå hemma.
Hade tänkt att åka till AMF idag, men blev inte så, mamma hade skrivit en lapp och fråga om jag inte kunde kunde göra mat för hon ska åka till Örebro vid 3, så skulle jag med Roxie vid 12-1. Så kändes lite stressigt att åka till AMF då.
Så blr nog att göra det i morgon istället, hoppas det är fint väder så jag kan gå in.

Igår gick det väl så där för mig och Fia, eller för mig gick det bra men inte Fia. hon mätte lite fel (hon mätte att det va 3cm, när det egentligen va typ 1, 1½ ;p) så det får Johan och Kjelle lösa sen ^^,
Efter de så va det bara att åka hem och äta sen åka iväg och träna, gud va skönt det va :) har lite träningsvärk i magen och armarna idag :)
Vi har bestämt att vi ska försöka träna varannan dag, inte säkert det går eftersom Anki går i skolan å så.
Men jag ska nog fan ta och träna även fast hon inte kan, annars blir det bara som förut, missar man en dag så blir det itne att man inte tränar på jätte länge, och nu ska jag fan komma igång.
Trött på allt överblivet fett som inte ska vara där, så behöver jag lite mycket mer muskler :p

http://www.geocities.com/gamut_mag/intoblue.jpg
En kropp som Jessica Alba vore ju inga fel, men det kan man ju bara drömma om ;D
Nej ska börja med maten nu, bye bye !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: