Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

God dagens !
Är inte så himlans bakis idag, men va inte så full igår heller :p
Vart väckt 06:30, då va det bara att gå upp och äta frukost och göra sig i ordning för att åka till Laxå.
Jag och Fia har hjälp Tim och Johan att sopa bort massa damm och sånt där dom ska lägga golv, så har jag städat deras lägenhet dom har här. Det behövdes kan jag säga !
Va ganska så bakfull i morse när vi kom fram, men det gick över, till maten då vart jag att må illa igen :s Va nog lite för ivrig med att slänga i mig maten :p
Ska försöka få dom att stanna på donken på vägen hem, vart sså jävla sugen på chickenbits :D
Men tror det inte blir så svårt med Johan i bilen ;)

Ikväll blir det att ha filmkväll med Jenny, mys :)
vad ska alla andra göra ikväll då ?!

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: