Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Hmm !

Kategori: Just another ordinary day

Vart ändrade planer, blev inget buzz :/
Så i sista sekund följde jag med mamma och pappa till Farmor och Farfar istället, ville följa med redan när dom fråga mig första gången, men eftersom vi skulle spela buzz så struntade jag i det, men så blev det ju inget.

Farmor fyller på söndag och m och p hade inte tid då, så vi åkte idag istället. Kom inte hem förens typ halv 11, så slapp ju vara ensam nästan hela kvällen ! Åkte förbi stora storebror oxå, kom på att han brukar ha en massa telefoner liggandes, så fick låna en telefon av han :) Eller de va Hanna jag låna av ! Så nu har jag telefon igen, inte för att jag har nå pengar och kan höra av mig till folk, men jag kan ju fortfarande få sms av folk och folk kan ju ringa mig (vilket jag tvivlar på, varför skulle dom lixom ?) !

Ska väl slå på en film nu att somna till eller nå, skulle ju vart trevligt med sällskap till filmen, helst någon av det andra könet !



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: