Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Good night !

Kategori: Just another ordinary day

Yttligare en dag har susat förbi !
Idag då, gjort nånting ovanligt som jag inte brukar göra ?!
Nej inte direkt, följde med mamma till mammografin, sen åkte vi till IKEA och kolla lite och fika :)
Mysigt att det bara va jag och mamma för engångsskull :)
Somna i bilen på vägen hem, vart så jävla trött, först mosa jag i mig en kexchoklad på sjukhuset, sen en äppelpaj på IKEA + en halv mazarin och ett glas dricka till de som det va massa kolsyra i så jag rapa som en tok ^^,

Har nyss varit inne i stan och tagit en rök med Kati som va lite rund under fötterna ;)
Kolla lite på hårfärger som jag skulle vilja färga till. Beslutsångest !
Anki vill att jag ska färga blondare än vad jag är nu, men jag är så jävla trött på att vara blond.
Har varit de i typ 20 år nu, vill inte vara för mörk. Men inte blond iaf !
Ajja, får se hur det blir.

Ska gå och sova nu, vila ut inför spakvällen i morgon :D
Ska bli så himla skönt :) Nighti night !


Saknade till 1000 !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Vill och vill, det handlar väl om vad som blir bra till mit projekt arbete ! egntligen inte vilken färg du vill ha !

    2009-10-08 | 08:38:56
    Bloggadress: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: