Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt söndag !

Kategori: Just another ordinary day

Haha, vart ingen dusch ! Tänk att jag alltid är så seg med att ducha :p Fortsatte rensa och städa i garderoben i stället, och det behövdes verkligen kan jag säga ! Skönt att få det gjort :)

Före:


Efter:



Sen blev det att kolla på Ensam mamma söker och Evan den allsmäktige, hade faktiskt inte sett den sist nämnda. Har för mig att jag har hört att den är dålig, men jag tyckte den va rätt bra ! Fast smaken är ju som baken ;D

Har målat naglarna för ett tag sen, vart inte så jävla bra kanske, lite mycke kladd ^^,

Före:



Efter:

Blev lite suddigt eftersom jag tog kort med vänster hand !



Det får väl duga så länge !
Men nu ska jag ta och sova, natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: