Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt ?!

Kategori: Just another ordinary day

Ska sova "tidigt" idag, ska nämligen upp halv 7 i morgon, ska vara i örebro vid 8 och färga håret, äntligen :D Behövdes (för längesen), så i morgon ska Anki färga mitt och Fia's hår :) Är så trött på skiten nu, men i morgon blir det ljusare, fast sen ska jag bli mörk ;D Fast hur mörk vet jag inte, det får vi se då.

Får hoppas på att jag kan somna nu så jag inte försover mig i morgon ! Men har en svag kännsla av att antingen kommer jag somna som en stock eller så kommer jag ligga vaken som vanligt, bara hoppas på första alternativet :p

http://208.106.250.72/_media/imgs/articles/a334_b3.jpg

Btw, på torsdag är det BH party, nån som vill komma ? ;D

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: