Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fortfarande torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, så va BH-partyt över (för typ 3 timmar sen), Hon hade fått in en skit snygg bh som va röd med svarta rosor i spets typ, så svårt att förklara, men har typ en likadan men vill ha den nya :D Synd bara att jag inte har några money :( Ajja, får hoppas den finns kvar nästa gång eller nå.

Har inte gjort så mycket annars, har gjort om mina lösnaglar lite, skulle kolla om det blev snygt så man kunde göra det på sina egna naglar, och jag tyckte det vart jävligt snyggt, så ska nog göra det nån dag.

Nu ska jag ta mig lite kväll mat, har bara ätit pannkaka idag typ, och det håller man sig ju inte mätt på länge, plus att jag typ jämt är hungrig ^^,


Jag och Kati i vintras, närmare bestämt den 4 februari :p

Snedstreck Madelein

Btw, har fortfarande ingen telefon :( Hittat inte extra telefonen även fast jag lagt en sax och en nyckel i fönstret, men prova med kniv istället för nyckel, har hört att det funkar det med !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: