Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bilder

Kategori: Bilder

Fan vad jag hatar när jag vänder dygnen, men jag brukar ju som sagt få så ibland sen slår det om så att jag är dyng trött vid 8-9 istället, vilket är bra för då vänder jag tillbaka dygnet. Trodde det va idag det skulle vända tillbaka för jag va jätte trött vid 7, men kände att det va lite för tidigt för att sova, så nu är jag pigg igen !

Har setat och ritat ett tag, hade glömt bort hur kul jag tycker det är :) Så ska börja igen och inte bara sluta rita på typ ett år eller så som jag gjort nu :p





Ingen mästare, men hade ju inte tänkt tjäna pengar på det ;D


Sötnosen Alice i ett av Liam's provglasögon, men dom han ska ha är ännu sötare :D

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • emmelist säger:

    woho! jättekul att du vill vara med :D hoppas allt är bra med dig sötnos!!!

    2009-10-20 | 13:26:11
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: