Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Toast/klämmacka?

Kategori: Just another ordinary day

Heter det toast eller klämmacka ? Enligt mig heter det klämmacka iaf :p
Ska göra mig en snart, sen blir det nog att sova, eller duscha, eller nånting.

Kan inte bara nån komma och lägga sig i min säng och värma upp den åt mig tills jag kommer och ska sova ? Och med nån menar jag en man om ni inte fatta det ;p
Ska köpa mig en killparfym och spraya ner min kudde så kanske jag inte känner mig så ensam ^^,
Eller desperat kanske det heter !? Haha !

God natt gott folk !



Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Kashaya säger:

    Vad roligt att du vill vara med och tävla, lycka till!=)

    2009-11-09 | 00:22:55
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com
  • Angelica säger:

    Det heter toast om man inte är från stråss ;D men då det är ett sk. "främmande ord" kommer det från engelska språket, och man översätter det ej. Jag gissar på att stråssa ligger så pass efter att man ist för att ta det "främmande ordet" gjorde ett eget, vilket resulterade i klämmacka ! ;D hah roligt att ja läser språkhistoria just nu ;D

    2009-11-09 | 13:29:59
    Bloggadress: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: