Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Blivit dåligt med bloggande idag :p Men har gjort annat.
Va med mamma på home party ute i Gusselby, perfect home tror jag de hette, massa fina grejer men som alltid på home partyn är det snordyrt :/

Gick över till Anki när jag kom hem, kollade på DH, stod ute och prata en massa, men som alltid lyckas vi komma in på döden. Förstår inte det där :p

Nu sitter jag här och huttrar, ska nog värma mig lite oboy, vore bra gott.
I morgon kommer Fia med Polly igen, i morse satt hon och gnällde vid min sovrumsdörr från halv 7 på morgonen till typ 10 då jag öppna den åt henne så hon kunde gå ut i köket och kolla om det va någon där. Sen gick hon in på mitt rum igen, knäppa hund :p

Snedsteck Madelein

Kommentarer

  • luckeboi säger:

    Läs om en verklig händelse som hände på ett konfirmationsläger i sommras. Det var det läskigaste jag har varit med om.

    Mvh. Lifeoflucke.blogg.se

    2009-11-11 | 10:50:43
    Bloggadress: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här: