Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tävling

Kategori: Just another ordinary day

Var med och tävla om ett riktigt snyggt handsmycke hos Emmelist



Skulle vilja kunna göra själv, men tid, tålamod och pengar är inte min starka sida :( :p
Får önska mig ett i julklapp av Mammsen annars :)

Kan inte bestämma mig vilket jag vill ha om jag vinner, den med hjärtat, eller den med en rund ring mitt på handen, BESLUTSÅNGEST !

Bli med och tävla ni med vettja :)
Klicka på länken eller på bilden så komemr ni direkt till tävlingen !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    kul att du ville vara med i handsmyckestävlingen. bara synd du inte vann denna gången :/ kommer fler chanser! kram!

    2009-11-29 | 23:22:46
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: