Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sova ?

Kategori: Just another ordinary day

Fan vad jag älskar att sova, la mig och sov när jag kom hem, vet inte hur länge jag sov. Säkert 2-3 timmar, gick upp och tvinga i mig två hårda mackor för jag va helt skakis och behövde mat.
Sen somna jag igen och sov nån timme till, bra skönt va det :) Men nu har jag sovit så mycket att är trött hela tiden typ :p

Va ju meningen att jag och Anki skulle ta det lugnt igår, gå på folkan och lyssna på trubadur, men nja.. gick väl inte som planerat.
Åkte till Benny och Andreas och förfesta, väntade på Emma, sen gick vi in på folkan klockan 00:40, då va det vi, trubaduren, dom som jobbar där + 2 till som gick när vi kom där, haha !
Lyssna på två låtar, gick vidare till Bistro, va inte mycket folk där heller. Men så vart det efterfest iaf, va nog det roligaste på hela kvällen, lyssna på gammla klassiker på LP skivor :)
Även fast det är obekvämt att sova på en lite soffa så va det fan mysigt ändå ^^,

Idag har dagen bestått av att sova, vara bakfull, äta kebabtallrik x2, varit hos Kati och Lars på förfest nykter, och sen inte så mycket mer.
Just nu funderar jag på om jag kanske skulle sova, vore ju bra skönt. Men blir väl som vanligt, fastnar här ;D
Vad har alla andra gjort denna helg ?



Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • E L I N ♥ säger:

    sv; okejj. då är du med i tävlingen.

    Dom som äger bracy.se kommer dra en vinnare sen :)

    2009-11-08 | 01:45:04
    Bloggadress: http://ekva.blogg.se/
  • Emmelist säger:

    aha okej...då håller vi tummarna för den istället :D

    2009-11-08 | 10:42:37
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
  • Ninelin säger:

    Fira pappor i dag?

    2009-11-08 | 11:00:42
    Bloggadress: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: