Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Dåligt med uppdatering idag, fy på mig !

Har inte gjort nått speciellt idag, Marie, Andreas och Liam kom hit och fika :)
Sen åkte jag och älskade på bio, bröllopps fotografen, va faktiskt helt okej men trodde den skulle vara bättre !
Nu pratar jag med Emma i telefon (som vanligt), ska ta mig en kväll macka sen sova.
För i morgon är det jobbdag !


Saknar min piercing i läppen :(

Natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Luckeboi säger:

    tjenare ;) Hur är läget? Jag och min kompis har en tävling. Om jag får ihop 30 stycken som följer min blogg så bjuder hon mig på restaurang :) Skulle du vilja göra det för min skull? Ha det bra!

    2009-11-30 | 08:18:25
    Bloggadress: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här: