Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Hejsan !
Nu sitter jag här och äter frukost, tunnbröd med ost på och ett stort glas oboy :)
Sov lite länge än vad det va meningen, men prata ju telefon alldeles för länge.
Först prata jag med jenny, sen skulle jag pratar med Emma en snabbis innan jag skulle sova, men det vart en väldigt lång snabbis !
Så jag somna rätt sent, tur att jag hade ställt klocka annars skulle jag nog inte varit vaken nu :p

Efter frukosten är det nästan bara att klä på sig och göra sig i ordning sen åka till jobbet.
Är så jäkla trött så jag hoppas inte jag somnar där framför dataskärmen medans jag pratar med någon :p
Kanske ska sova på bussen en stund, ta en powernap ?! Vore bra skönt, tor nog inte det är mycket folk på en söndag vid den här tiden, så det är skönt :)



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: