Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sleeping time

Kategori: Just another ordinary day

Gick helt okej på jobbet faktiskt, fick inge sålt men fick en som va intresserad som jag skulle ringa upp nästa vecka :)
Hoppas på ett sälj där :) Börja 2 till idag, 2 tjejer. Nog för att jag trivs med killar, men alltid kul med fler tjejer :)
Dom verkade jätte snälla oxå, ska nog gå bra !

Eftersom jag sov typ 40 minuter innan jag åkte till jobbet är jag inte så jätte trött nu, men ska försöka sova ändå.
Ska börja gå upp tidigt, känns som om jag har gjort massor med saker idag, nästan så att det känns som om jag och Anki åkte till stan och gjorde allting igår :p

Så i morgon blir det nog att städa, dammsuga (eftersom någon klagade på att min matta va hårig ;p), byta sängkläder och sånt :) Fan vad jag älskar att jobba kväll, även fast jag kommer hem sent !

Så jävla synd att man knappt hinner träffa folk bara :( men ska ju börja gå upp tidigt så att det blir mer tid för de :) De vill säga om jag inte är ensam om att vara vaken tidigt :p haha !


("v")


("v")


("v")


("v")


("v")


("v")

Finns det nånting bättre än vänner ?!

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: