Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Pratkvarnar

Kategori: Just another ordinary day

Ja herregud, jag säger då de. Jag och Emma, när vi väl börjar prata så kan vi knappt inte sluta :p Har nyss pratat i 3 timmar i 6 minuter ^^, här om dagen prata vi i 2 timmar, och nästan 1 timme varje kväll dom andra dagarana den här veckan :p

Gick bra att ringa första samtalet på jobbet, va nervös satan och va helt shaky dom 3 första samtalen, sen va jag tvungen att resa mig upp och hämta vatten för att lugna ner mig, haha !
Hann bara ringa typ 20-30 samtal innan vi sluta, och fick inget sålt :( Men på söndag, då jävlar ;D

Nu ska jag ta coh sova så det kan bli fredag nån gång :)
Då blir det bowling, pizza och kanske nån film ? Får se, får se !


Emma inne på Linde pizza: "Din jävla idiot !"
Jag utanför: "Hahahahahaha !"

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: