Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Hann inte skriva nånting innan jag åkte till jobbet, gick inte upp i tid heller.
Jag vakna i tid, men va så jävla trött så jag somna om igen :p
Gjorde paj, så kom Anki hem i lagom tid från skolan och fick sig lite paj :)
Sen va det bara att klä på sig och gå till bussen, och nu sitter jag här.

Är ju bara idag och i morgon kvar sen har jag helg :)
Ska bli skönt, blir nog en lugn helg.
På fredag vette fan vad som händer, men på lördag ska jag till Carro W för Niclas kommer ju hem :)
Så dom ska väl dricka sen gå ut, jag ska vara nykter så vet inte om jag följder med ut. Men det är ju sista rockabilly för i år, så är bra sugen !
Får se hur det slutar, längtar ju mest till nästa helg :)

Sndesetreck Madelein

Kommentarer

  • Angelica säger:

    om jag ska gå ut,då vill jag att du också gör det. Det är inte lika roligt utan dej. <3

    2009-11-25 | 19:01:36
    Bloggadress: http://badname.blogg.se/
  • therese säger:

    strax lottas vinnaren i lins-tävlingen!



    kika in på bloggen om ett tag för att se ifall jusst du vann. för att se hur jag skötte lottningen kollar du också bloggen. ett inlägg är uppe så fort jag lottat fram en lycklig vinnare. =)

    2009-11-25 | 20:41:45
    Bloggadress: http://tsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: