Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

God morgon, eller god eftermiddag det kanske är :p Skulle velat ligga i min säng hela dagen, men det gjorde jag typ igår så kändes lite onödigt att göra det idag med ^^,

Helgen har varit riktigt bra, i fredagas åkte jag och Anki till stråssa och hämta lite saker, prata med Emma en stund, sen åkte vi till hennes farmor och farfar och spela biljard, kom inte hem förens jätte sent :p

I lördags blev det att åka in till stan och inhandla groggvirke m.m, hem och göra sig i ordning sen börja dricka :D Tog första groggen vid 4, sjöng lite sing star, åkte till kati och lars där dom flesta va utklädda, så kändes som om jag skulle klätt ut mig :p
Sen gick vi vidare till förfest nr2, hemma hos Börnis, riktigt roligt va det, som det alltid är där :) Ner till bistro, va menignen att vi skulle på folkan en sväng först, men de vart för sent innan vi kom ner på stan :p

Igår vart det en pizza på milano, sen inte så mycker mer faktiskt, låg mest i sängen och tyckte synd om mig själv för att min bakfylla kom på kvällen :p

Nu måste jag äta frukost (har varit vaken i typ 2 timmar men inte ätit än, de är bra gjort ^^,).



Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: