Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Skrev visst ingenting igår när jag kom hem :s :p
Men mamma och pappa kom och hämta mig eftersom jag sluta 7 och nsäta buss hem går 9 :s
Gjorde inte så mycket när jag kom hem, åt kvälls mat satt här sen la jag mig och sova efter en pratstund med Emma.

Idag känns det som om jag har hunnit med hur mycket som helst.
Gick upp halv 9, duscha gjorde mig i ordning sen åkte jag och Anki in till stan och kolla rean på guldsmeds affären, kollade lisas, andra guldsmeds affären och sko shoppen.
Sen åkte vi hem och gjorde paj, tog med hunden ut och busa lite med henne.
Skulle egetnligen kunna tro att jag skule åkt till jobbet för längesen, brukar ju inte gå upp så tidigt annars ^^,

Men nu ska jag stänga va dumburken och åka och jobba igen.
Hej så länge !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: