Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

God eftermiddag !
Sitter här och äter frukost/lunch, nog för att jag brukar vara seg, men idag sova jag riktigt länge, kunde sovit ännu längre.
Men tyckte det va lika bra att gå upp ^^,

Ska ta och göra en riktig storstädning på rummet idag, behövs ! Sen då, de vette fan !
Nu har jag kommit på hur jag kan gå ut på facebook så att den funkar som den ska.
När vi fick hem datorn från lagning så funka inte facebook som det ska, kunde inte gilla saker, kommentera, skriva status, menyraden fanns inte, acceptera saker o.s.v. Jag använder ju Firefox, så kom jag på att om jag går in på vanliga internet explorer så kanske det funkar, och det gör de :D

Så drygt att inte kunna acceptera när man får saker till farmen, skriva status å sånt, men nu funkar det ^^,
Nej nu ska jag fortsätta äta min frukost, bye !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Ninelin säger:

    Jag önskar mig en kock. . .

    2009-11-09 | 18:21:20
    Bloggadress: http://ninelin.blogg.se/
  • J säger:

    Fin blogg =)

    2009-11-09 | 20:56:12
    Bloggadress: http://jjjanes.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej :)

    Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

    Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

    Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



    Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



    Var gärna med :)

    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



    Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



    Ha det bra//M

    2009-11-09 | 21:18:21

Kommentera inlägget här: