Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Iiiih !

Kategori: Just another ordinary day

Jag är helt extas, jag får nog ett sälj på torsdag :D Sista samtalet jag ringde idag, tänkte nästan skita i att ringa för klockan va typ 5 i 9. Jävla tur att jag inte gjorde det :D
Så kanske jag har ett sälja nästa vecka med :) Hoppas, hoppas, hoppas !

Har nyss pratat med Emma i telefon (som vanligt :p) Att det aldrig tar stopp när vi pratar ^^, Fast idag bara vi "bara" i 40 minuter :p

Hade faktiskt tänkt att lägga mig i sängen nu och glutta lite på tv innan jag somnar in, vart lite sent igår/inatt så vart ingen tidig uppgång i morse. Eller klockan va väl halv 11 när jag vakna, men låg kvar i sängen till typ 12 innan jag pallra mig upp och gjorde mig frukost.

Så ska iaf försöka somna tidigt idag, hur det nu går ^^, Fast är bättre än för nån vecka sen när jag inte somna förens vid 4 halv 5 :s Är på bättringsvägen iaf ;)

Nej god natt på er !

http://metrobloggen.se/UserFiles/18.23643/Image/julafton(2).jpg
Förresten, 1 månad kvar exakt idag till julafton :D
Och inte en julklapp har jag köpt :s

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: