Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

God natt !

Kategori: Just another ordinary day

Nu SKA jag gå och lägga mig efter jag skrivit klart det här inlägget.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, haha !
Fia kommer med Polly i morgon vid 8 tror jag, kommer nog inte gå upp då om jag inte är riktigt pigg.
Får väl se, kanske vore skönt så jag hinner städa nån gång :p
För på fredag tänker jag då inte städa, är ju som lördag för mig eftersom jag är ledig på fredagar och jobbar söndagar ;D
Det behövs en reäl dammsugning och dammning av min byra kan jag säga, + dammsuga och vädra mattan ;)

I morgon ska jag nog gör mannagryns gröt till frukost :)
Kanske till och med hinner äta både frukost och lunch  i morgon ^^,
God natt på er :)


Måste säga grattis till älskade CarroBarro som fyller 21 idag :)
(läs torsdag)

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: