Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag den 13:e

Kategori: Bilder

Får väl se om det blir en oturs fredag eller inte, har ju inte haft nå otur dom andra 2 fredag den 13:e så varför skulle idag annorlunda ?
Händer ikväll då ? Jag hade fått för mig att jag Anki och Kati skulle hålla på med scarpbooking men jag måste ha drömt, haha :p
Kanske en film och chips ikväll, känner inte för att göra nånting speciellt. Men men, får se hur det slutar.

Marie va nyss här med Liam, hon skulle skriva ut lite papper så jag passa lillskiten så länge.
Jobbigt när man inte är van att inte kunna ha massa småsaker framme, och nu börjar han bli så lång så man måste flytta på saker så han inte snor dom :p

Hitta lite gamla bilder när jag kolla igenom bdb igår;


Jag och Jenny på Kbg marken 2007


Ellinor och jag på våran "fotodag" förra oktober.


Jag och Carro hemma hos Hampus för en härrans massa år sedan :)


Taco kväll hemma hos Carro innan Storå folkan.


Jag och Linda hemma hos Kati innan utgång


Emma och Jag


Alma och Jag på 40års fest.
Saknar mitt hål i läppen :(

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: